Aktualności

Siła doceniania – nowe wartości w przedsiębiorczości

Gaja Głowska

Dla pracodawców coraz ważniejsze staje się dbanie o przyjazną atmosferę w pracy. Zależy im na tym, by pracownicy czuli się dobrze i komfortowo. I bardzo się z tego powodu cieszymy 🙂 Jedną z rzeczy jest zadbanie, by ludzie zawsze otrzymywali feedback (związany z ich zadaniami, zachowaniem czy poziomem zaangażowania).

Siła doceniania badanie HRM Institute

Najbardziej pożądanym typem feedbacku jest oczywiście ten pozytywny, który jest zarazem formą docenienia pracownika. Ale nawet ten negatywny może dla niego być bardzo pouczający i rozwijający.

Temat feedbacku i doceniania w pracy wziął na tapet HRM Institute, który to z początkiem lutego rozpoczął autorski projekt „Siła doceniania”.

Pierwszą fazą projektu jest przeprowadzenie badania online oraz zebranie wyników i wniosków w raporcie. Drugim etapem będzie konferencja, która odbędzie się 4 kwietnia w formule online. Podczas wydarzenia organizatorzy omówią owy raport.

Employer Branding 360 jest Patronem Medialnym zarówno badania, jak i samej konferencji.

Wypełnij i wygrywaj!

Badanie „Siła doceniania” potrwa do 10 marca. Skierowane jest do profesjonalistów z co najmniej rocznym doświadczeniem zawodowym. Każda osoba spełniająca to kryterium może dołożyć swoją „cegiełkę” i wypełnić ankietę online. Link do ankiety: https://hrminstitute.limesurvey.net/633838

Biorąc udział w badaniu, możesz wygrać jedną z nagród: głośniki bezprzewodowe JBL, opaski Xiaomi Mi Smart Band, słuchawki bezprzewodowe JBL oraz książki i planery.

Każdy, kto wypełni ankietę, otrzyma też kod rabatowy 15% na zakup wejściówek na konferencję online.

Raport z wynikami i wnioskami z badania będzie dostępny na początku kwietnia 2023.

Głównymi tematami, które Anna Macnar przybliży uczestnikom podczas konferencji 4 kwietnia, będą:

  • Sztuka motywowania i doceniania ludzi oraz udzielania im feedbacku
  • Docenianie i motywowanie pracowników pracujących zdalnie
  • Feedback i docenianie w branży produkcyjnej
  • Doceniaj nie oceniaj – branża retail
  • Jak podtrzymywać docenianie przez lata
  • Skuteczne narzędzia do doceniania pracowników

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji „Siła doceniania”?

Przede wszystkim uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę, która pomoże im zrozumieć i wdrożyć w życie system doceniania pracowników. Będzie to również możliwość do poznania wielu nowych osób z branży i wymiany dotychczasowych doświadczeń.

Warto również dodać, że każdy uczestnik, który zarejestruje się na wydarzenie, otrzyma 3-miesięczny dostęp do nagrań i materiałów z konferencji. Pozwoli to w każdym momencie wrócić do omawianego zagadnienia i szczegółowo je przeanalizować.

 

Jeśli interesuje Cię temat doceniania, wypracowywania firmowych wartości i zbudowania lojalności u pracowników, to przeczytaj również:

Trendy Employer Branding 2023

Jak wypracowaliśmy nasze wartości – case study

 

 

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA,
BY pobrać darmowy przewodnik

na temat budowania silnej marki pracodawcy:

 

Daj znać, co o tym myślisz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA,
BY pobrać darmowy przewodnik

na temat budowania silnej marki pracodawcy: