Kategoria:Employer Branding

budowanie świadomości marki

Świadomość marki, czyli nie musisz wchodzić oknem, gdy zapraszają Cię do drzwi

Branding, Employer Branding, PR - Joanna Więckowska

Budowanie świadomości marki jest nie tylko ważne z perspektywy komercyjnej, ale również z perspektywy pracodawcy szukającego nowego pracowników.

Czytaj dalej

Strategia employer branding krok po kroku

Employer Branding, Strategia, Wiedza - Maria Stachowiak

Co decyduje o sukcesie w rekrutacji? Jak skutecznie zatrzymać pracowników? Jakie znaczenie mają wizerunek i marka w employer branding? Z artykułu dowiesz się, jak dobra strategia employer branding pomaga przyciągać talenty do organizacji oraz co mogą zrobić firmy, aby skutecznie zatrzymywać pracowników i skutecznie budować wizerunek dobrego pracodawcy.

Czytaj dalej

HR-monia w biznesie: działy HR i biznes na wspólnej drodze przez niestabilności świata.

Aktualności - Zespół Employer Branding 360

To doskonała okazja dla menadżerów, właścicieli firm, działów HR do poznania aktualnych trendów, rozwiązań w swoich branżach oraz nawiązania cennych kontaktów 😉

Czytaj dalej
profile firm na portalach pracy

Profil pracodawcy na portalach pracy – dlaczego warto?

Portale pracy zarówno dla większości kandydatów, jak i większości pracodawców kojarzą się głównie z wyszukiwarką ofert pracy. Stanowią duże ułatwienie w procesie rekrutacji. Nie jest to jednak jedyna ich funkcja. Co jeszcze dają pracodawcom konta na portalach pracy?

Czytaj dalej

To już 12. edycja konkursu EBEA 2023 i konferencji Employer Branding Summit

Aktualności, Employer Branding - Gaja Głowska

Pod koniec maja odbędzie się Employer Branding Summit 2023, największe wydarzenie EB w Polsce, organizowane przez HRM Institute. Podczas konferencji odbędzie się także Gala Konkursu.

Czytaj dalej
Strategie HR HR w dobie (ciągłej) transformacji baner

HR w dobie (ciągłej) transformacji tematem II edycji konferencji Strategie HR

Aktualności - Gaja Głowska

W dniach 17-18 maja w ADN Centrum Konferencyjnym w Warszawie odbędzie się II edycja konferencji z cyklu “Strategie HR”.

Czytaj dalej

ESG w Polsce – jak firmy komunikują swoje działania?

Świat odpowiedzialności korporacyjnej szybko ewoluował. Inicjatywy ESG nie są już dla firm działaniami typu nice to have. To dziś must have, który zwiększa wartość organizacji i daje znaczącą przewagę konkurencyjną. Dla wielu termin ESG jest jednak jeszcze zagadką, a jeszcze większym wyzwaniem wydaje się wdrażanie działań, które przede wszystkim są…

Czytaj dalej
Zakładka Kariera zdjęcie profilowe

Zakładka KARIERA – jak powinna wyglądać, co powinno się na niej znaleźć?

Employer Branding, SEO, Wiedza - Jagoda Pacocha

Internet to obecnie podstawowe medium służące poszukiwaniu ofert pracy. Na osobach zajmujących się rekrutacją wymusza to konieczność dostosowania się do bieżących potrzeb rynku i dostępnych w sieci narzędzi. Portale społecznościowe? Serwisy z ogłoszeniami? Wiele zależy od tego, do jakiej grupy docelowej planujemy dotrzeć. Nie zmienia to jednak faktu, że ostatecznym…

Czytaj dalej
Siła doceniania badanie HRM Institute

Siła doceniania – nowe wartości w przedsiębiorczości

Aktualności - Gaja Głowska

Dla pracodawców coraz ważniejsze staje się dbanie o przyjazną atmosferę w pracy. Zależy im na tym, by pracownicy czuli się dobrze i komfortowo. I bardzo się z tego powodu cieszymy 🙂 Jedną z rzeczy jest zadbanie, by ludzie zawsze otrzymywali feedback (związany z ich zadaniami, zachowaniem czy poziomem zaangażowania).

Czytaj dalej

Trendy Employer Branding 2023

Styczeń to czas podsumowań, ale i czas planowania. Odpowiadamy sobie wtedy na pytania: co zrobiliśmy dobrze w ubiegłym roku? co nie wyszło? co możemy poprawić w nowym roku? co robić, żeby ubiegłoroczne porażki zamienić w sukcesy? To też czas szukania inspiracji i przyglądania się nowym trendom w marketingu i na…

Czytaj dalej

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA,
BY pobrać darmowy przewodnik

na temat budowania silnej marki pracodawcy: