Najchętniej czytane:

Dlaczego marki boją się kampanii na TikToku?

Choć TikTok rośnie w siłę z miesiąca na miesiąc i rozwija się szybciej niż jakikolwiek inny kanał (13-procentowy wzrost w Polsce między początkiem 2023 a…

Jakie wyzwania i możliwości czekają branżę HR?

AI a HR, kultura organizacyjna, umiejętności i kompetencje, analizach danych, strategia komunikacji – to hasła, które zdominują program III edycji konferencji z cyklu „Strategie HR”, która odbędzie…

Trendy 2024 w marketingu: prosty język, talenty lokalne i ESG

Marketing przyszłości będzie autentyczny, transparentny i data-driven. To jedne z głównych trendów na obecny rok, a pozostałe dotyczą m.in. obszaru języka, lokalnego influencingu i odpowiedzialności…

Wewnętrzna komunikacja, zewnętrzne efekty. Jak prowadzić efektywną komunikację w firmie produkcyjnej?

Nieodpowiednia komunikacja wewnętrzna może prowadzić do problemów w funkcjonowaniu kultury organizacyjnej, spadków efektywności, trudności z utrzymaniem zatrudnienia i wielu innych negatywnych konsekwencji. Sytuacja wydaje się…

Rzucam wszystko i aplikuję, 
czyli kiedy content ma moc

Idealna reklama istnieje. Iskra w umyśle, zaszklone oko, chwila napięcia, szczery śmiech. A chwilę później, na fali spontanicznych emocji, przychodzą dwie myśli – nie tylko…

Czwarta edycja EB Show przed nami!

Kolejny raz spotkamy się na konferencji online, na której spotkają się topowi eksperci employer brandingu i marketingu. Jako wierny partner medialny wydarzenia, zachęcamy do udziału!…

W employer branding mniej czasami znaczy więcej – przykłady działań

Czy employer branding musi być drogi? Czy potrzebujemy realizować wiele działań, aby stać się marką pracodawcy z wyboru? Jeśli nie, to jakich nie należy pomijać?…

Marka Pracodawcy na LinkedIn

Jak LinkedIn może wspierać w budowaniu marki pracodawcy? Czy profil firmowy na LinkedIn powinna prowadzić każda firma? A może zastanawiasz się  jak wykorzystać pełen potencjał…

budowanie świadomości marki

Świadomość marki, czyli nie musisz wchodzić oknem, gdy zapraszają Cię do drzwi

Budowanie świadomości marki jest nie tylko ważne z perspektywy komercyjnej, ale również z perspektywy pracodawcy szukającego nowego pracowników.

Strategia employer branding krok po kroku

Co decyduje o sukcesie w rekrutacji? Jak skutecznie zatrzymać pracowników? Jakie znaczenie mają wizerunek i marka w employer branding? Z artykułu dowiesz się, jak dobra…

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA,
BY pobrać darmowy przewodnik

na temat budowania silnej marki pracodawcy: