Choć TikTok rośnie w siłę z miesiąca na miesiąc i rozwija się szybciej niż jakikolwiek inny kanał (13-procentowy wzrost w Polsce między początkiem 2023 a…
AI a HR, kultura organizacyjna, umiejętności i kompetencje, analizach danych, strategia komunikacji – to hasła, które zdominują program III edycji konferencji z cyklu „Strategie HR”, która odbędzie…
Marketing przyszłości będzie autentyczny, transparentny i data-driven. To jedne z głównych trendów na obecny rok, a pozostałe dotyczą m.in. obszaru języka, lokalnego influencingu i odpowiedzialności…
Nieodpowiednia komunikacja wewnętrzna może prowadzić do problemów w funkcjonowaniu kultury organizacyjnej, spadków efektywności, trudności z utrzymaniem zatrudnienia i wielu innych negatywnych konsekwencji. Sytuacja wydaje się…
Idealna reklama istnieje. Iskra w umyśle, zaszklone oko, chwila napięcia, szczery śmiech. A chwilę później, na fali spontanicznych emocji, przychodzą dwie myśli – nie tylko…
Kolejny raz spotkamy się na konferencji online, na której spotkają się topowi eksperci employer brandingu i marketingu. Jako wierny partner medialny wydarzenia, zachęcamy do udziału!…
Czy employer branding musi być drogi? Czy potrzebujemy realizować wiele działań, aby stać się marką pracodawcy z wyboru? Jeśli nie, to jakich nie należy pomijać?…
Jak LinkedIn może wspierać w budowaniu marki pracodawcy? Czy profil firmowy na LinkedIn powinna prowadzić każda firma? A może zastanawiasz się jak wykorzystać pełen potencjał…
Budowanie świadomości marki jest nie tylko ważne z perspektywy komercyjnej, ale również z perspektywy pracodawcy szukającego nowego pracowników.
Co decyduje o sukcesie w rekrutacji? Jak skutecznie zatrzymać pracowników? Jakie znaczenie mają wizerunek i marka w employer branding? Z artykułu dowiesz się, jak dobra…