Dla pracodawców coraz ważniejsze staje się dbanie o przyjazną atmosferę w pracy. Zależy im na tym, by pracownicy czuli się dobrze i komfortowo. I bardzo się z tego powodu cieszymy 🙂 Jedną z rzeczy jest zadbanie, by ludzie zawsze otrzymywali feedback (związany z ich zadaniami, zachowaniem czy poziomem zaangażowania).
Najbardziej pożądanym typem feedbacku jest oczywiście ten pozytywny, który jest zarazem formą docenienia pracownika. Ale nawet ten negatywny może dla niego być bardzo pouczający i rozwijający.
Temat feedbacku i doceniania w pracy wziął na tapet HRM Institute, który to z początkiem lutego rozpoczął autorski projekt „Siła doceniania”.
Pierwszą fazą projektu jest przeprowadzenie badania online oraz zebranie wyników i wniosków w raporcie. Drugim etapem będzie konferencja, która odbędzie się 4 kwietnia w formule online. Podczas wydarzenia organizatorzy omówią owy raport.
Employer Branding 360 jest Patronem Medialnym zarówno badania, jak i samej konferencji.
Wypełnij i wygrywaj!
Badanie „Siła doceniania” potrwa do 10 marca. Skierowane jest do profesjonalistów z co najmniej rocznym doświadczeniem zawodowym. Każda osoba spełniająca to kryterium może dołożyć swoją „cegiełkę” i wypełnić ankietę online. Link do ankiety: https://hrminstitute.limesurvey.net/633838
Biorąc udział w badaniu, możesz wygrać jedną z nagród: głośniki bezprzewodowe JBL, opaski Xiaomi Mi Smart Band, słuchawki bezprzewodowe JBL oraz książki i planery.
Każdy, kto wypełni ankietę, otrzyma też kod rabatowy 15% na zakup wejściówek na konferencję online.
Raport z wynikami i wnioskami z badania będzie dostępny na początku kwietnia 2023.
Głównymi tematami, które Anna Macnar przybliży uczestnikom podczas konferencji 4 kwietnia, będą:
- Sztuka motywowania i doceniania ludzi oraz udzielania im feedbacku
- Docenianie i motywowanie pracowników pracujących zdalnie
- Feedback i docenianie w branży produkcyjnej
- Doceniaj nie oceniaj – branża retail
- Jak podtrzymywać docenianie przez lata
- Skuteczne narzędzia do doceniania pracowników
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji „Siła doceniania”?
Przede wszystkim uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę, która pomoże im zrozumieć i wdrożyć w życie system doceniania pracowników. Będzie to również możliwość do poznania wielu nowych osób z branży i wymiany dotychczasowych doświadczeń.
Warto również dodać, że każdy uczestnik, który zarejestruje się na wydarzenie, otrzyma 3-miesięczny dostęp do nagrań i materiałów z konferencji. Pozwoli to w każdym momencie wrócić do omawianego zagadnienia i szczegółowo je przeanalizować.
Jeśli interesuje Cię temat doceniania, wypracowywania firmowych wartości i zbudowania lojalności u pracowników, to przeczytaj również:
Jak wypracowaliśmy nasze wartości – case study