Co decyduje o sukcesie w rekrutacji? Jak skutecznie zatrzymać pracowników? Jakie znaczenie mają wizerunek i marka w employer branding? Z artykułu dowiesz się, jak dobra strategia employer branding pomaga przyciągać talenty do organizacji oraz co mogą zrobić firmy, aby skutecznie zatrzymywać pracowników i skutecznie budować wizerunek dobrego pracodawcy.
Świat odpowiedzialności korporacyjnej szybko ewoluował. Inicjatywy ESG nie są już dla firm działaniami typu nice to have. To dziś must have, który zwiększa wartość organizacji i daje znaczącą przewagę konkurencyjną. Dla wielu termin ESG jest jednak jeszcze zagadką, a jeszcze większym wyzwaniem wydaje się wdrażanie działań, które przede wszystkim są…
Styczeń to czas podsumowań, ale i czas planowania. Odpowiadamy sobie wtedy na pytania: co zrobiliśmy dobrze w ubiegłym roku? co nie wyszło? co możemy poprawić w nowym roku? co robić, żeby ubiegłoroczne porażki zamienić w sukcesy? To też czas szukania inspiracji i przyglądania się nowym trendom w marketingu i na…
W styczniu odbędzie się bezpłatna konferencja dla osób pracujących lub interesujących się tematyką HR i employer brandingu. Jak komunikować się i motywować swoich pracowników w tych niepewnych czasach? Jakie benefity i rozwiązania sprawdzają się najlepiej? Tą wiedzą, jak i innymi przydatnymi wskazówkami, podzielą się eksperci z rynku HR.
W dzisiejszym świecie dostępność informacji jest na tyle wysoka, że najważniejsze z nich umykają nam lub zostają szybko zastąpione nowymi, bardziej ciekawymi. Pracodawcy, chcąc przyciągnąć kandydatów oraz zatrzymać aktualnych pracowników w firmie na dłużej, zmuszeni są do regularnego komunikowania esencji składającej się na ich wizerunek.
Internet to medium, z którego na co dzień korzystają miliony użytkowników. Jest to przestrzeń, w której poszukujemy inspiracji i odpowiedzi na pytania. Internet pomaga nam też edukować się na różne tematy, a także znajdować rozrywkę w rozmaitej formie. Jest to również miejsce, w którym możemy przedstawić swoją firmę szerszemu gronu…
Wiele firm podchodzi do TikToka z dystansem i dość sceptycznie, uważając, że platforma ta skierowana jest głównie do dzieci i młodzieży. Jeśli Ty również tak uważasz, to być może po przeczytaniu tego artykułu zmienisz zdanie. Rezygnacja z działań na TikToku pozbawia firmy możliwości trafienia z ofertą do reprezentantów Generacji Z.
Czy public relations w dobie powszechnego dostępu do informacji jest firmom jeszcze potrzebny? Czy ktoś jeszcze dba o relacje z mediami i branżowymi dziennikarzami? I czy w ogóle warto to robić? Oj tak. Dlaczego? Bo działania PR wpływają na postrzeganie marki przez konsumentów, na jej wizerunek. A nawet jeśli zdarzają…