Kategoria:PR

Wewnętrzna komunikacja, zewnętrzne efekty. Jak prowadzić efektywną komunikację w firmie produkcyjnej?

Aktualności, Wiedza - Zuzanna Kowalewska

Nieodpowiednia komunikacja wewnętrzna może prowadzić do problemów w funkcjonowaniu kultury organizacyjnej, spadków efektywności, trudności z utrzymaniem zatrudnienia i wielu innych negatywnych konsekwencji. Sytuacja wydaje się jeszcze bardziej skomplikowana, gdy mówimy o komunikowaniu w firmach produkcyjnych. Czy istnieją optymalne rozwiązania, które zminimalizują bolączki menedżerów? Zobacz, jakie działania zaproponowaliśmy naszemu klientowi. Komunikacja…

Czytaj dalej
budowanie świadomości marki

Świadomość marki, czyli nie musisz wchodzić oknem, gdy zapraszają Cię do drzwi

Branding, Employer Branding, PR - Joanna Więckowska

Budowanie świadomości marki jest nie tylko ważne z perspektywy komercyjnej, ale również z perspektywy pracodawcy szukającego nowego pracowników.

Czytaj dalej

Co to jest SEO PR i dlaczego jest tak ważne w budowaniu wizerunku marki?

Branding, Employer Branding, PR, SEO, Strategia, Wiedza - Katarzyna Dębczak

Internet to medium, z którego na co dzień korzystają miliony użytkowników. Jest to przestrzeń, w której poszukujemy inspiracji i odpowiedzi na pytania. Internet pomaga nam też edukować się na różne tematy, a także znajdować rozrywkę w rozmaitej formie. Jest to również miejsce, w którym możemy przedstawić swoją firmę szerszemu gronu…

Czytaj dalej
Tik Tok jak go wykorzystac

TikTok — narzędzie marketingu przyszłości czy chwilowa zajawka?

Wiele firm podchodzi do TikToka z dystansem i dość sceptycznie, uważając, że platforma ta skierowana jest głównie do dzieci i młodzieży. Jeśli Ty również tak uważasz, to być może po przeczytaniu tego artykułu zmienisz zdanie. Rezygnacja z działań na TikToku pozbawia firmy możliwości trafienia z ofertą do reprezentantów Generacji Z.

Czytaj dalej

Strategia PR – klasycznie i po nowemu

PR, Strategia, Wiedza - Aleksandra Wróbel

Czy public relations w dobie powszechnego dostępu do informacji jest firmom jeszcze potrzebny? Czy ktoś jeszcze dba o relacje z mediami i branżowymi dziennikarzami? I czy w ogóle warto to robić? Oj tak. Dlaczego? Bo działania PR wpływają na postrzeganie marki przez konsumentów, na jej wizerunek. A nawet jeśli zdarzają…

Czytaj dalej

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA,
BY pobrać darmowy przewodnik

na temat budowania silnej marki pracodawcy: