W styczniu odbędzie się bezpłatna konferencja dla osób pracujących lub interesujących się tematyką HR i employer brandingu. Jak komunikować się i motywować swoich pracowników w tych niepewnych czasach? Jakie benefity i rozwiązania sprawdzają się najlepiej? Tą wiedzą, jak i innymi przydatnymi wskazówkami, podzielą się eksperci z rynku HR.
W dzisiejszym świecie dostępność informacji jest na tyle wysoka, że najważniejsze z nich umykają nam lub zostają szybko zastąpione nowymi, bardziej ciekawymi. Pracodawcy, chcąc przyciągnąć kandydatów oraz zatrzymać aktualnych pracowników w firmie na dłużej, zmuszeni są do regularnego komunikowania esencji składającej się na ich wizerunek.
Internet to medium, z którego na co dzień korzystają miliony użytkowników. Jest to przestrzeń, w której poszukujemy inspiracji i odpowiedzi na pytania. Internet pomaga nam też edukować się na różne tematy, a także znajdować rozrywkę w rozmaitej formie. Jest to również miejsce, w którym możemy przedstawić swoją firmę szerszemu gronu…
Wiele firm podchodzi do TikToka z dystansem i dość sceptycznie, uważając, że platforma ta skierowana jest głównie do dzieci i młodzieży. Jeśli Ty również tak uważasz, to być może po przeczytaniu tego artykułu zmienisz zdanie. Rezygnacja z działań na TikToku pozbawia firmy możliwości trafienia z ofertą do reprezentantów Generacji Z.
Kiedy przestajemy patrzeć na EB jak na kolejny, ulotny trend, okazuje się, że wybór mamy kiepski. Bo albo zadbamy o systematyczne kształtowanie wizerunku firmy na naszych zasadach, albo pozwolimy mu swobodnie dryfować w przestrzeni publicznej i stracimy nad nim kontrolę. Zignorowanie działań employer brandingowych wcale nie daje świętego spokoju. Nasza…
Rok 2022 przyniósł nam wiele wyzwań. Okres pandemii COVID-19 był dla naszej firmy testem współpracy i zaufania. Nasza rzeczywistość zmieniła się diametralnie i musieliśmy nauczyć się adaptacji do zmian środowiska, umiejętności reagowania na te zmiany i akceptowania różnych scenariuszy. I choć o bezpieczeństwo w firmie dbał nasz zarząd, organizując cykliczne…
Branding, relations i truskawki. Czyli gdy chęci to za mało Nawet najbardziej estetyczne, personalizowane i wysokiej jakości pudełko pozostanie jedynie zewnętrzną zachętą, jeżeli w jego wnętrzu nie będzie czekała zapowiedziana wcześniej zawartość. Zawód związany z dysonansem pomiędzy wzbudzonymi w nas oczekiwaniami a rzeczywistością potrafi być zaskakująco dotkliwy. Niezależnie od tego,…