Najchętniej czytane:

profile firm na portalach pracy

Profil pracodawcy na portalach pracy – dlaczego warto?

Portale pracy zarówno dla większości kandydatów, jak i większości pracodawców kojarzą się głównie z wyszukiwarką ofert pracy. Stanowią duże ułatwienie w procesie rekrutacji. Nie jest…

To już 12. edycja konkursu EBEA 2023 i konferencji Employer Branding Summit

Pod koniec maja odbędzie się Employer Branding Summit 2023, największe wydarzenie EB w Polsce, organizowane przez HRM Institute. Podczas konferencji odbędzie się także Gala Konkursu.

Strategie HR HR w dobie (ciągłej) transformacji baner

HR w dobie (ciągłej) transformacji tematem II edycji konferencji Strategie HR

W dniach 17-18 maja w ADN Centrum Konferencyjnym w Warszawie odbędzie się II edycja konferencji z cyklu “Strategie HR”.

8 funkcji newslettera w komunikacji wewnętrznej

Komunikacja wewnętrzna może być sporym wyzwaniem. Im organizacja jest większa, tym trudniejszy okazuje się przepływ informacji o bieżących działaniach czy planach rozwoju firmy. Coraz głośniej…

ESG w Polsce – jak firmy komunikują swoje działania?

Świat odpowiedzialności korporacyjnej szybko ewoluował. Inicjatywy ESG nie są już dla firm działaniami typu nice to have. To dziś must have, który zwiększa wartość organizacji…

Zakładka Kariera zdjęcie profilowe

Zakładka KARIERA – jak powinna wyglądać, co powinno się na niej znaleźć?

Internet to obecnie podstawowe medium służące poszukiwaniu ofert pracy. Na osobach zajmujących się rekrutacją wymusza to konieczność dostosowania się do bieżących potrzeb rynku i dostępnych…

Siła doceniania badanie HRM Institute

Siła doceniania – nowe wartości w przedsiębiorczości

Dla pracodawców coraz ważniejsze staje się dbanie o przyjazną atmosferę w pracy. Zależy im na tym, by pracownicy czuli się dobrze i komfortowo. I bardzo…

Open Forum Patron Medialny

Open Forum – nowa definicja wydarzeń biznesowych

Jak rozwinąć swoją firmę? Skąd czerpać wiedzę o przedsiębiorczości? 30 marca odbędzie się nietypowe wydarzenie biznesowe – OPEN FORUM pod hasłem “Przyszłość Organizacji. Redefinicja”.

Trendy Employer Branding 2023

Styczeń to czas podsumowań, ale i czas planowania. Odpowiadamy sobie wtedy na pytania: co zrobiliśmy dobrze w ubiegłym roku? co nie wyszło? co możemy poprawić…

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA,
BY pobrać darmowy przewodnik

na temat budowania silnej marki pracodawcy: