Budowanie świadomości marki jest nie tylko ważne z perspektywy komercyjnej, ale również z perspektywy pracodawcy szukającego nowego pracowników.
Co decyduje o sukcesie w rekrutacji? Jak skutecznie zatrzymać pracowników? Jakie znaczenie mają wizerunek i marka w employer branding? Z artykułu dowiesz się, jak dobra strategia employer branding pomaga przyciągać talenty do organizacji oraz co mogą zrobić firmy, aby skutecznie zatrzymywać pracowników i skutecznie budować wizerunek dobrego pracodawcy.
To doskonała okazja dla menadżerów, właścicieli firm, działów HR do poznania aktualnych trendów, rozwiązań w swoich branżach oraz nawiązania cennych kontaktów 😉
Portale pracy zarówno dla większości kandydatów, jak i większości pracodawców kojarzą się głównie z wyszukiwarką ofert pracy. Stanowią duże ułatwienie w procesie rekrutacji. Nie jest to jednak jedyna ich funkcja. Co jeszcze dają pracodawcom konta na portalach pracy?
Pod koniec maja odbędzie się Employer Branding Summit 2023, największe wydarzenie EB w Polsce, organizowane przez HRM Institute. Podczas konferencji odbędzie się także Gala Konkursu.
W dniach 17-18 maja w ADN Centrum Konferencyjnym w Warszawie odbędzie się II edycja konferencji z cyklu “Strategie HR”.
Świat odpowiedzialności korporacyjnej szybko ewoluował. Inicjatywy ESG nie są już dla firm działaniami typu nice to have. To dziś must have, który zwiększa wartość organizacji i daje znaczącą przewagę konkurencyjną. Dla wielu termin ESG jest jednak jeszcze zagadką, a jeszcze większym wyzwaniem wydaje się wdrażanie działań, które przede wszystkim są…
Internet to obecnie podstawowe medium służące poszukiwaniu ofert pracy. Na osobach zajmujących się rekrutacją wymusza to konieczność dostosowania się do bieżących potrzeb rynku i dostępnych w sieci narzędzi. Portale społecznościowe? Serwisy z ogłoszeniami? Wiele zależy od tego, do jakiej grupy docelowej planujemy dotrzeć. Nie zmienia to jednak faktu, że ostatecznym…
Dla pracodawców coraz ważniejsze staje się dbanie o przyjazną atmosferę w pracy. Zależy im na tym, by pracownicy czuli się dobrze i komfortowo. I bardzo się z tego powodu cieszymy 🙂 Jedną z rzeczy jest zadbanie, by ludzie zawsze otrzymywali feedback (związany z ich zadaniami, zachowaniem czy poziomem zaangażowania).
Styczeń to czas podsumowań, ale i czas planowania. Odpowiadamy sobie wtedy na pytania: co zrobiliśmy dobrze w ubiegłym roku? co nie wyszło? co możemy poprawić w nowym roku? co robić, żeby ubiegłoroczne porażki zamienić w sukcesy? To też czas szukania inspiracji i przyglądania się nowym trendom w marketingu i na…