AI a HR, kultura organizacyjna, umiejętności i kompetencje, analizach danych, strategia komunikacji – to hasła, które zdominują program III edycji konferencji z cyklu „Strategie HR”, która odbędzie się 22–23 maja 2024 r. w ADN Centrum Konferencyjnym w Warszawie. A my – jako empoyerbranding360 – zostaliśmy patronem tego wydarzenia.
Podczas tegorocznej edycji wydarzenia przedmiotem dyskusji będzie realna współpracy na linii HR –biznes, dotycząca tego, jakie są wzajemne oczekiwania obu stron, jak powinna wyglądać komunikacja i jak wspólnie przygotować się na wiele nowych wyzwań. Organizatorzy chcą się również skupić na najważniejszych trendach, jak data-driven organization, możliwości wynikające z zastosowania sztucznej inteligencji czy kształtowanie kultury organizacyjnej w nowych realiach.
Główne obszary tematyczne konferencji to:
- AI a HR – na postępujący rozwój technologiczny patrzymy z zachwytem i obawą. Z jednej strony postępująca digitalizacja procesów to duże ułatwienie, z drugiej perspektywa wypierania ludzi przez sztuczną inteligencję coraz częściej pojawia się w dyskusjach o przyszłości HR. Jak umiejętnie korzystać z możliwości, które daje nam AI?
- Kultura organizacyjna – zmiana modeli i form pracy skutkuje coraz większym wyzwaniem związanym z poczuciem zaangażowania i przynależności do konkretnej organizacji. Sporo czasu poświęcimy na pogłębione dyskusje o zmianach i działaniach, które mają pomóc ukształtować dzisiejsze kultury organizacyjne.
- Umiejętności i kompetencje – skill-based to określenie coraz częściej jest wymieniane jako przyszły filar rekrutacji. W dynamicznie zmieniającym się świecie coraz bardziej niż wykształcenie, liczą się umiejętności i chęci ich poszerzania. To także odpowiedź na poszukiwanie elastyczności w zmieniającym się środowisku pracy.
- Dane – postępująca digitalizacji pracy przyśpiesza proces gromadzenia danych. Big data staje coraz powszechniej słyszaną frazą. Jak przygotować dział HR na nowe wzywania? Jak zmieniać organizację w kierunku data driven? Co jest potrzebne, aby dane a nie intuicja i przypuszczenie miały decydujący wpływ na podejmowane decyzje biznesowe?
- DE&I – czyli diversity (różnorodność), equity (równe szanse) oraz inclusion (włączenie) – obecnie hasła te nabierają konkretnego kształtu w związku z Dyrektywą w sprawie równości płac i jawności wynagrodzeń. Jak DE&I wygląda w naszych polskich, rodzimych realiach? I jakie działania powinny podejmować organizacje?
- Strategia – filar i podstawa wszystkich działań. Jak dziś wyznaczać kierunek rozwoju? W jakie nowe role wcieli się HR? Jak uwzględnić trendy i sprostać zmiennej rzeczywistości? Po raz kolejny zmierzymy się z wyzwaniem dyskusji przyszłości HR.
Brzmi ciekawie, nieprawdaż? Oczywiście każdy z uczestników będzie mógł sam wybrać interesujące go panele dyskusyjne czy ścieżki tematyczne. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie: www.strategiehr.pl
Serdecznie zapraszamy do udziału!