Najchętniej czytane:

budowanie świadomości marki

Świadomość marki, czyli nie musisz wchodzić oknem, gdy zapraszają Cię do drzwi

Budowanie świadomości marki jest nie tylko ważne z perspektywy komercyjnej, ale również z perspektywy pracodawcy szukającego nowego pracowników.

Strategia employer branding krok po kroku

Co decyduje o sukcesie w rekrutacji? Jak skutecznie zatrzymać pracowników? Jakie znaczenie mają wizerunek i marka w employer branding? Z artykułu dowiesz się, jak dobra…

HR-monia w biznesie: działy HR i biznes na wspólnej drodze przez niestabilności świata.

To doskonała okazja dla menadżerów, właścicieli firm, działów HR do poznania aktualnych trendów, rozwiązań w swoich branżach oraz nawiązania cennych kontaktów 😉

profile firm na portalach pracy

Profil pracodawcy na portalach pracy – dlaczego warto?

Portale pracy zarówno dla większości kandydatów, jak i większości pracodawców kojarzą się głównie z wyszukiwarką ofert pracy. Stanowią duże ułatwienie w procesie rekrutacji. Nie jest…

To już 12. edycja konkursu EBEA 2023 i konferencji Employer Branding Summit

Pod koniec maja odbędzie się Employer Branding Summit 2023, największe wydarzenie EB w Polsce, organizowane przez HRM Institute. Podczas konferencji odbędzie się także Gala Konkursu.

Strategie HR HR w dobie (ciągłej) transformacji baner

HR w dobie (ciągłej) transformacji tematem II edycji konferencji Strategie HR

W dniach 17-18 maja w ADN Centrum Konferencyjnym w Warszawie odbędzie się II edycja konferencji z cyklu “Strategie HR”.

GoWork.pl zmienia strategię działania

GoWork.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Co miesiąc odwiedza go ponad 4 mln osób w celu znalezienia przydatnych informacji o pracodawcach.

8 funkcji newslettera w komunikacji wewnętrznej

Komunikacja wewnętrzna może być sporym wyzwaniem. Im organizacja jest większa, tym trudniejszy okazuje się przepływ informacji o bieżących działaniach czy planach rozwoju firmy. Coraz głośniej…

ESG w Polsce – jak firmy komunikują swoje działania?

Świat odpowiedzialności korporacyjnej szybko ewoluował. Inicjatywy ESG nie są już dla firm działaniami typu nice to have. To dziś must have, który zwiększa wartość organizacji…

Zakładka Kariera zdjęcie profilowe

Zakładka KARIERA – jak powinna wyglądać, co powinno się na niej znaleźć?

Internet to obecnie podstawowe medium służące poszukiwaniu ofert pracy. Na osobach zajmujących się rekrutacją wymusza to konieczność dostosowania się do bieżących potrzeb rynku i dostępnych…

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA,
BY pobrać darmowy przewodnik

na temat budowania silnej marki pracodawcy: