Gotowe!
Bezpłatny materiał został wysłany na Twoją skrzynkę mailową.
Więcej wskazówek i inspiracji w zakresie budowania marki pracodawcy znajdziesz również na naszym blogu:
Jak wypracowaliśmy nasze wartości – case study
Rok 2022 przyniósł nam wiele wyzwań. Okres pandemii COVID-19 był dla naszej firmy testem współpracy i zaufania. Nasza rzeczywistość zmieniła się diametralnie i musieliśmy nauczyć się adaptacji do zmian środowiska, umiejętności reagowania na te zmiany i akceptowania różnych scenariuszy.
Employer branding czy Employee Relations?
O ile employer branding stanowi narzędzie do przewagi rynkowej, o tyle termin employee relations kojarzy się przede wszystkim z komunikowaniem do wewnątrz organizacji, czyli do tych, o których zabiegać już nie musimy (czy aby na pewno nie musimy? 😉).
Jeśli nie employer branding, to co?
Dobra strategia EB przekłada się przede wszystkim na sukcesy w obszarze rekrutacji. A tych potrzebujemy teraz szczególnie, ponieważ w dobie kryzysu demograficznego i stopniowo malejącej puli tzw. talentów poszukiwania odpowiednich kandydatów potrafią trwać nawet pół roku. Marka pracodawcy musi zatem przyciągać.